Jakie zasłony do salonu

Jakie zasłony do salonu

Sty 14

Jakie zasłony do salonu

7 Things nasennymi Łatwiejszy

Sen. Wszyscy potrzebujemy go, ale czasami wydaje się, że nasze ciało jest spiskowanie przeciwko nam i chce zachować spać całą noc. Oto kilka rzeczy, które pomogą Ci zasnąć. Są naturalne, więc nie będą musieli polegać na potencjalnie uzależniających nasennych lub eliksirów.

Wybierz czas i trzymać się go

Nasze ciała są stworzeniami z przyzwyczajenia. Jeśli twoje ciało wie, że zawsze iść spać o określonej porze i obudzić się w innym, spójne, czas to pomoże ci trzymać się rutyny przez senność w odpowiednim czasie, a budzi się we właściwym czasie, jak również. Ten brak spójności Dlatego pracownicy przesuwają często mają trudności ze snem.

Uważaj na temperaturę

Dowiesz się tego rodzaju temperaturze organizm lubi spać. Upewnij się, że sypialnia jest na lub wokół tej temperaturze. Bądź ostrożny z masy kołdrą, jak również – jest to łatwe do utrzymania przy użyciu latem lub zimą kołdrą po zakończeniu sezonu, ale to będzie wpływać na temperaturę spać w, więc pamiętać, aby zmienić kołdrą wraz z porami roku.

Przechowywać ciemnym pokoju

Historycznie nasze ciała są zaprogramowane do snu w godzinach ciemności. Upewnij się, że pokój jest wystarczająco ciemno. Jeśli istnieją jasne światła zewnętrzne – wszystko od świateł ulicznych do pełni księżyca – upewnij się, że są one zaciemnione jak najwięcej. Dodatkowa wyściółka do zasłon lub arkusz tyłu rolety pomoże tutaj.

Nabierz rutyny

To jest trochę jak pójście do łóżka w tym samym czasie, ale to obraca się wokół jakiejkolwiek rutyny lub rytuałów masz przed pójściem do łóżka. To może być tak proste, jak mycie zębów lub może być tak, że czytasz książkę na dziesięć minut przed włączeniem się lampki. Eksperyment z rutyny, aby zobaczyć, co działa najlepiej dla Ciebie.

Posłuchać muzyki

Najlepiej, relaksującej muzyki. Ale jeśli okaże się, Iron Maiden relaks, iść z nim. Grając tę ??samą melodię każdego wieczoru gdy zacznie dryfować w sen pomoże w swoim łóżku w czasie zajęć.

Trzymaj się od kofeiny

Gorący napój przed pójściem spać jest w porządku, tak długo, jak długo nie zawiera dużo (jeśli w ogóle) kofeina. Co oznacza gorące mleko jest w porządku, ale latte to prawdopodobnie no-go. Jeśli pozycjonowanieskierniewice.pl nadal występują problemy, cofać się do kofeiny przed porze lunchu, aby dać mu czas na pracę jego wyjście z systemu i pozwala zasnąć w nocy.

Spróbuj hipnozy

Istnieje utworów hipnozy specjalnie zaprojektowane, aby pomóc Ci sen sen. Są tanie i – jeszcze lepiej – one uzyskać dobre rezultaty. Daj jeden spróbować!

Aby uzyskać więcej pomocy, aby zasnąć szybko, po prostu kliknij tutaj.

– autor artykułu